Monday 5 December 2011

ayg syg B!!



b...ayang rindu kat b...!!
rindu sgt2 laahhh..
nak nyanyi lahhh!!

Baby I lOve yOu and I'll never let yOu gO
But if I have tO bOy I think that yOu sh0uld knOw
All the lOve we make can never be erased
And I prOmise yOu that yOu will never be replaced 

I lOve yOu, yes I dO
I'll be with yOu as lOng as yOu want me tOo
Until the end Of time

FrOm the day I met yOu I knew we'd be tOgether
And nOw I knOw I wanna be with yOu fOrever....!!!!

HEHEHEHE...
sdAP kan sOre ayg.. :P
pasann niee.. ~ ~

always egt kat b ! 
setiap mase .....ta penah pn lupe...
hOpe b pOn ta penah lupe ayg pOn,,
semakin hari ku rasakan kita sudah semakin serasi..
auucchhh..panahan asmara tOl lah! haha..!


like this pic cOz leh brangan lebih nie,,haha

|
|
|
_
*


cOmel nyerrrr...... baby tu lah..haha

No comments:

Post a Comment

kOmen kiterr ~